image

Kalendarz firmowy – miły podarunek dla klienta

Kalendarz firmowy – miły podarunek dla klienta

Bardzo często firmy chcą podczas końca roku chcą podarować mały upominek swoim klientom. Świetnie sprawdzi się w takiej sytuacji kalendarz firmowy, pamiętajmy, że liczy się sam gest i nie musimy inwestować w inne droższe materiały promocyjne. Dodatkowo jest to również reklama dla naszej firmy. Szefowie chętnie wybierają kalendarze plakatowe lub mniejsze i te wieloplanszowe. Idealny kalendarz firmowy oprócz danych i informacji naszej firmy powinien posiadać chociażby krajobraz ponieważ wygląda on bardzo estetycznie. Te z grafiką są obecnie najczęściej wybieranymi kalendarzami na rynku.

Rodzaje kalendarzy wybierane przez firmy

Najczęściej wybieranymi kalendarzami firmowymi są te piramidowe na biurko. Bez względu na jego wielkość, na kalendarzu z pewnością znajdzie się miejsce na logo i dane adresowe firmy. Powinniśmy przede wszystkim pamiętać, że muszą znaleźć się na nim informacje dotyczące naszej działalności tak, aby był on również wizytówką. Kolejnym świetnym pomysłem jest kalendarz ścienny, tak zwany plakatowy. Idealnie nadają się one do promocji naszej firmy, a także możemy dodać na nim kilka wybranych zdjęć do prezentacji naszych usług. Kalendarz listkowy to trzecia opcja do wyboru. Są to małe wersje, które spokojnie zmieszczą się także w naszych portfelach. Z jednej strony znajduje się kalendarz na cały rok, a z drugiej możemy zagospodarować całą przestrzeń wedle naszego uznania. Możemy więc potraktować je jako wizytówkę.

Decydując się na taką formę reklamy naszej firmy to koniecznie trzeba liczyć się z kosztem projektu graficznego i druku. Jednak możemy być pewni, że właśnie kalendarze firmowe będą znajdowały się u obdarowanych i nie trafią do kosza, jak dzieje się z większością innych reklam, na przykład ulotek. Ponieważ mamy pewność, że kalendarz zostanie u klienta przynajmniej bieżący rok to daje on możliwość ciągłej reklamy. Pamiętajmy również, że rodzaj kalendarza powinniśmy dobrać do naszych klientów. Jeśli na przykład będzie to przedstawiciel to najlepiej będzie podarować mu kalendarz w takiej formie by mógł go nosić ze sobą. Jeśli natomiast dajemy go pracownikowi biurowemu to może być to ścienny lub biurkowy.

W zależności na jaki kalendarz firmowy się zdecydujemy to powinniśmy się również zastanowić nad formą jego doręczenia. Prawdą jest, że lepiej jest wręczyć go osobiście. Dzięki temu nasz klient nie tylko poczuje się wyjątkowo i doceniony, ale także jest to dodatkowa szansa na to, by porozmawiać z nim i przedstawić mu naszą ofertę.

Warto jest także zastanowić się nad odpowiednią firmą, która wykona dla nasz firmowy kalendarz, tak by godnie na prezentował, a dodatkowo aby jego wykonanie było najwyższej jakości. Jeśli chodzi o cenę to koszt zamówienia zależny jest od nakładu, od formy grafiki umieszczanej w kalendarzu, a także od wybranego formatu. Na rynku znajdziemy tak bogata ofertę, że na pewno każdy znajdzie satysfakcjonującą go ofertę. Ponad to pamiętajmy, że aby zyskać musimy zainwestować.