image

Nadruki kraków piaseczno

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją oprócz produktu, posługi albo całej marki; jest namową w reklamie czy też kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, prócz nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk da się utworzyć praktycznie na każdym przedmiocie w zależności od materiału a także rodzaju reklamy. Realizowany jest różnymi technologiami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) lub subli-flock. Wybór metody jest zasadniczy dla dostania celu sprzedającego.
  Dużo drukarni prześciga się w swoich propozycjach poprzez całościową obsługę od projektu do skończonego wyrobu. Sami użytkownicy też mogą zaproponować osobiste projekty w sposobie adaptacji nadruku.
  W najwyższym stopniu znane gadżety na których użytkowany jest nadruk to: torby, produkty piśmienne, kubki, urządzenia a przy tym latarki, różnego rodzaju tekstylia.
  Wszystko rozpoczyna się od komputera gdzie powstawają zarysy graficzne we odpowiednim rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Potem projekt „przenoszony” jest na wyrób.
  Reperkusja poglądowa oraz solidność nadruku zależy w szczególności od dwóch newralgicznych czynników – jakości użytych farb a także kontroli a także przestrzegania żądań potrzebnych do słusznego utrwalenia. 
  Rodzaje farb, które są użytkowane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe i farby rozpuszczalnikowe.